خبره شو

0
0
Subtotal: تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

مطلب روز

تاریخ:

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

نورومارکتینگ

neuromarketing

محققان در آزمایشگاه با زیر نظر گرفتن فعالیت های مغزی شما از خودتان بهتر می‌توانند تشخیص دهند که به طور مثال نوشابه پپسی را ترجیح می‌دهید یا کوکاکولا! در این مقاله به بررسی نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی می‌پردازیم.

نوشته‌ها

اصول مذاکره

negotiation principals

تاریخ:

1402/03/02

هنوز هم بسیاری از افراد که به هنر مذاکره خود افتخار میکنند در برابر طرف مذاکره خود در آن سوی میز حالتی تهاجمی گرفته و در حقیقت قصد دارند طرف مقابل را در این نبرد شکست دهند. اما آنطور که کریس واس در دوره آموزشی خود توضیح میدهد، راه بهتری برای مواجهه با این موضوع نیز وجود دارد.

کارآفرینی آنلاین

online entrepreneurship

تاریخ:

1402/02/24

در دورانی هستیم که کارآفرینی به مانند قدیم سخت و دشوار نیست هر چند امروزه نیز کارآفرینی مشکلات مربوط به خود را دارد اما با داشتن یک پلن و سایت می‌توانید کسب و کار خود را راه بندازید و کارآفرین شوید

روایت داستانی واقعی

telling a true story

تاریخ:

1402/02/18

مستندسازان تاریخی در واقع ترکیبی از اجزای حقایق تاریخی شناخته و تصدیق شده (مانند تاریخ و زمان وقوع یک حادثه) را با روایت شخصی طیف گسترده ای از شاهدان حاضر در صحنه واقعه تلفیق کنند. اما توصیفات به دست آمده از یک واقعه ممکن است به شدت متنوع و حتی در جاهایی متناقض با یکدیگر باشند. همیشه و در هر شرایطی می توان حقایق متعددی یافت.

طرز تهیه ماهی سول مدیترانه ای

Sogliola al Cartoccio

تاریخ:

1402/02/10

گاهی خوشمزه ترین غذا ممکن است مانند ماهی سولی که ماسیمو بوتورا آماده میکند، یکی از ساده ترین غذاها نیز باشد. این غذا این سرآشپز مشهور ایتالیایی را به یاد مزه های مدیترانه ای می اندازد که با آن بزرگ شده است. اما کلید ماجرا در رسیدن به بهترین طعم ها در دستور پختی با وجود به این سادگی، همیشه استفاده از تازه ترین مواد اولیه است.