0
0
Subtotal: تومان

No products in the cart.

نورومارکتینگ و نورولوژی مشتری

نورومارکتینگ چیست ؟ ما به عنوان مشتری چگونه تصمیم میگیریم؟ به چه چیزهایی توجه میکنیم و چطور پاسخ های لحظه ای میتوانند نمایانگر انتخاب نهایی ما باشند؟ این روندها تا چه حد ناخودآگاه بوده و رد آن ها در گزارشات مشخص دیده نمیشود؟ این دوره مقدمه ای پایه ای ترین روش‌های مورد استفاده در حوزه نوظهور نوروساینس مشتری و نورومارکتینگ به شما ارائه میدهد. شما در این دوره در مورد روش‌های مورد استفاده در این حوزه و تعریف آن‌ها می آموزید. همچنین در این دوره تلاش میشود تا کارکردهای اساسی مغز در فرآیند تصمیم گیری مشتری تعریف شده و روش های به روز ماندن در این موضوعات تبیین شوند. این دوره مجموعه ای کلی از استفاده های حال حاضر و آتی نوروساینس در کسب و کار را ارائه میدهد.

Current Status
Not Enrolled
Price
99000 تومان
Get Started
آموزش نورومارکتینگ
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده تمام نظرات